Friday, July 18, 2008

E prima postare pe acest blog, pe aceasta incercare de blog.Ar trebui sa scriu despre mine?E deja un cliseu "ma cheama X, invat la Y, sunt asa si pe dincolo". toata lumea in ziua de azi se foloseste de clisee: de la acel simplu "buna dimineata" sau "neata" pana la structuri ale textelor, filmelor, muzicii, etc chiar si la constructia cladirilor, fatadelor lor, interioarelor lor.Pana si o zi petrecuta la un suc e petrecuta in exact aceleasi locuri cu aceleasi bauturi de ani de zile!Si uite cum am inceput sa vb de clisee, nedandu'mi seama si eu care ma temeam ca o sa ramana postu asta cu doar o fraza! Eh si uite asa trece timpul.Am sa inchei articolul acesta si sper sa am idei sa ne revedem in curand sau sa ne recitim!pana atunci Distractie placuta navigand internetul!

No comments:

Post a Comment